...Ξεφύλλισα το άλμπουμ της ζωής μου...
στιγμές κλεισμένες σε χαμόγελα και εικόνες...
...εκατομύρια λέξεις!
και όσο προσπερνούν οι εικόνες , αναμνήσεις γύρω μου χοροπηδούν και νιώθω όπως τότε!
Η πρώτη μου εκδρομή...ο χορός του σχολείου...
εγώ κι εσύ μαζί...
Βράδια ζεστά παρέα με φίλους, γέλια και φωνές...η οικογένειά μου!!!
Σε κάθε σημαντική στιγμή της ζωή σας...μαζί σας...

Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

Commercial Spots

4ο Event IEK Almopias


Caldo Bar
                                                                      

                                                                       Κτήμα Βίωμα

Efi's Art
                                          

Teo & Litsa - Ceremony

Η Βάπτιση του Γιώργου
 
 
Προϊόντα Εκτύπωσης
 



Spot H&M Arideas

Spot Panorama Sarti

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου